top of page

Guna MD přípravky pomáhají odstranit bolest a zlepšit pohyblivost pohybového ústrojí včetně kloubů, a to vždy v té oblasti, pro kterou jsou určeny. Zároveň zmírňují poškození způsobená stárnutím, nesprávným držením těla, průvodními chronickými onemocněními, poraněními a úrazy.

Přínosy

• Účinnost

• Bezpečnost

• Snášenlivost

• Bez alergických reakcí

• Přírodní původ

• Pro všechny věkové kategorie

• Bez rizika lékových interakcí

• Možnost kombinace s jinou léčbou

MD-NECK na bolesti v oblasti krční páteře

Pomáhá zlepšit pohyblivost páteřních obratlů v oblasti krční páteře zpomalením fyziologické degenerace obratlů a přidružených tkání.

MD-THORACIC na bolesti v oblasti hrudní páteře

Pomáhá zlepšit pohyblivost páteře v hrudní oblasti, působí analgeticky, přispívá k uvolnění svalstva v této oblasti a zmírňuje lokalizovanou bolest způsobenou nesprávným držením těla.

MD-LUMBAR na bolesti v lumbosakrální oblasti páteře

Přispívá ke zlepšení pohyblivosti v lumbosakrální oblasti páteře, k uvolnění patologické svalové tenze a posílení svalů v této oblasti.

MD-ISCHIAL na bolesti v ischiadické oblasti páteře

Pomáhá zlepšit pohyblivost páteřních obratlů v dolní části zad, přispívá ke zlepšení pohyblivosti a uvolnění patologické svalové tenze dolních končetin a ke zmírnění bolesti při zahájení pohybu).

MD-SHOULDER na bolesti ramenního kloubu

Pomáhá zlepšit pohyblivost ramenního kloubu zpomalením fyziologické degenerace kloubů a přidružených tkání.

MD-HIP na bolesti v oblasti kyčlí

Pomáhá zlepšit pohyblivost kyčelních kloubů, přispívá k uvolnění patologické svalové tenze v lumbosakrální oblasti a zmírňuje bolest při pohybu kyčelních kloubů tím, že přispívá ke zpomalení fyziologických degenerativních změn v této oblasti.

MD-KNEE na bolesti kolenního kloubu

Pomáhá zlepšit pohyblivost kolenních kloubů, přispívá k uvolnění patologické svalové tenze svalů v oblasti kolene a zmírňuje bolest při pohybu kolenou tím, že přispívá ke zpomalení fyziologických degenerativních změn v oblasti kolenního kloubu.

MD-SMALL JOINTS na bolesti malých kloubů

Slouží ke zlepšení pohyblivosti a snížení bolestivosti malých kloubů rukou a nohou a k uvolnění a posílení svalové tkáně v postižené oblasti.

MD-POLY na bolesti kloubů

Aplikace přípravku MD-POLY je určena především ke zlepšení pohyblivosti a ke snížení bolestivosti kloubů při některých degenerativních a zánětlivých onemocněních a snížení bolestivosti a zlepšení funkce svalů, např. při posturálních vadách.

MD-MUSCLE na bolesti svalů

Působí analgeticky především svým účinkem na svalovou tkáň, pomáhá uvolnit svaly, pomáhá posílit svalovou tkáň při problémech způsobených vadným držením těla, zmírňuje lokální bolest způsobenou pohybem nebo špatným držením těla.

MD-NEURAL na neuropatickou bolest

Aplikace přípravku MD-NEURAL působí analgeticky při neuropatické bolesti v různých lokalizacích.

MD-MATRIX na zpevnění pojivové tkáně

Pomáhá zpevnit tkáňovou matrix (základ pojivové tkáně), ve které je umístěna kolagenová bariéra, a chránit tuto bariéru proti působení volných radikálů.

MD-TISSUE na antioxidační ochranu pojivové tkáně

Pomáhá posílit antioxidační ochranu pojivových tkání před působením volných radikálů, působí proti fyziologickému stárnutí pojivových tkání a přispívá ke zmírnění lokální bolesti způsobené degenerativními změnami pojiva.