Aplikace autologní plasmy bohaté na krevní destičky s kys. hyaluronovou

Sport.PNG

Jak nejlépe pomáhá atletům i špičkovým sportovcům?

• Velmi rychlý návrat na dřívější úroveň

• Absolutně šetrná léčba díky vlastní krvi

• Prokázané pozitivní účinky na vazy a svaly

PRP+HL.png
Sport2.PNG

Vaše krev může pomoci. Ale jak?

Plasma bohatá na destičky (A-PRP) je inovativní způsob účinného a udržitelného léčení bolesti kloubů. Získává se procesem separace od vlastní krve a vstříkne do postižených kloubů.

zkumavky.png

Co znamená A-PRP?

A-PRP je čistý endogenní přípravek. V podstatě se skládá z krevní plazmy a krevních destiček, které byly odděleny od vlastní krve. Trombocyty jsou nezbytnou součástí léčebného procesu ve vašem těle a stimulují regeneraci. PRP zvyšuje koncentraci krevních destiček lokálně a stimuluje regeneraci v ošetřeních. Tento princip platí pro tvrdé i měkké tkáně.

Vzhledem k autologní povaze léčby se na samotném přípravku nemohou objevit žádné alergie, předávkování nebo vedlejší účinky. Nejrůznější vedlejší účinky souvisejí s injekcí.

PRP nebo HA?

Tato otázka je již zodpovězena. Inovace v léčbě osteoartrózy: CellularMatrix.

CellularMatrix je kombinovaný přípravek A-PRP a kyseliny hyaluronové. Kombinuje výhody obou léčebných přístupů. Na jedné straně má regenerační vlastnosti PRP, které lze dokonce zlepšit přítomností kyseliny hyaluronové.

Kyselina hyaluronová je osvědčená léčba osteoartrózy, která se používá již řadu let. Zajišťuje mazání spojů, čímž se snižuje tření. To vede k úlevě od bolesti ak lepší mobilitě. Problémem je, že účinek po několika injekcích zmizí nebo dokonce zmizí.

Aplikace v kombinaci s PRP působí dlouhodobě jako ta léčba, která umožňuje, aby A-PRP zůstalo v kloubu delší dobu, a tím zlepšuje svůj regenerační efekt.

Cena aplikace:

1 aplikace              5.400 Kč       (A-PRP+HA)

do měkkých tkání  2.500 Kč       (A-PRP)

zkumavky3.png

Nejčastější dotazy:

Jaké výhody má léčba CellularMatrix PRP?

Klinické studie prokázaly, že pacienti s touto formou léčby zaznamenali významné zmírnění symptomů, eliminaci potřeby tradiční léčby pomocí léků, kortizonových injekcí i operativních zákroků. Většina pacientů zaznamenala v poměrně krátkém čase také návrat k běžným činnostem, zlepšení mobility, lepší funkci kloubů a s tím spojenou i vyšší kvalitu běžného života. Tato léčba je určena ke stimulaci regenerace kloubu postiženého osteoartritidou a k zastavení průběhu degenerace chrupavky. Avšak i proces PRP terapie kvůli své biologické aktivitě vyžaduje určitý čas. Dodatečně obsažená kyselina hyaluronová (HA) v CellularMatrix vede k rychlému a citelnému zlepšení úlevy a bolesti, kterou způsobuje tření kloubní chrupavky. Pacienti, kteří postoupí souběžně i fyzioterapii, mají vyšší pravděpodobnost zlepšení v postiženém kloubu. CellularMatrix pomohl k významné úlevě od bolesti a zároveň k funkčnímu zlepšení celkem v 87,3 % případů pacientů, u kterých byla terapie samotnou kyselinou hyaluronovou klinicky neuspokojivá.

Co znamená A-PRP®?

A-PRP® je název chráněný společností Regen Lab. A-PRP® znamená autologní PRP (plazma bohatá na destičky) vyrobená z vlastní krve pacienta pomocí zdravotnického nástroje Regen Lab.

Jak rychle se mohu vrátit k pravidelné fyzické aktivitě po léčbě CellularMatrix-em?

Po podání CellularMatrix do postiženého kloubu se doporučuje šetřit kloub po dobu nejméně 24 hodin. Ve většině případů však jsou pacienti schopni normálně fungovat následující den, a mohou jít například běžně do zaměstnání. Kloubem lze pohybovat, ale po injekci není žádoucí, aby se na klouby nadměrně zatěžovaly, např. při sportu nebo při jiných činností, které mají silný vliv na kloub. Po jednom týdnu, pokud to doporučuje ošetřující lékař, může pacient zahájit komplementární rehabilitační program ve spojení s fyzioterapií.

Jak mám postupovat po injekci Matrix?

Aplikace ledu na ošetřované oblasti těla bezprostředně po injekci a v průběhu následujících 24 hodin, je také možná. Doporučujeme každé 2-3 hodiny používat 20 minutovou aplikaci. Důležité je, aby chladicí prvek nebyl aplikován přímo na kůži, ale byl zabalen do látky, aby se zabránilo mrznutí pokožky a tkáně pod ní.

Proč je možné po aplikaci přípravku CellularMatrix zaznamenat mírnou bolest?

V léčených kloubech může dojít k mírné bolesti během prvních 48 hodin po injekci. To není neobvyklé, protože léčba probíhá přímo v nemocném kloubu. Kvůli předchozím poškozením dochází k více či méně výraznému podráždění synoviální sliznice (kloubní sliznice). Injekce dodává další dočasný traumatický podnět. V závislosti na pacientově vnímání bolesti a příslušné počáteční situaci (například těžká synovitida = zánět sliznice kloubů) v kloubu to může krátce zhoršit již přítomné podráždění. Ze zkušenosti však toto podráždění klesá po maximálně 48 hodinách. Každý pacient má individuální vnímání bolesti.

Jaké možnosti úlevy od bolesti existují?

Chlazení a ledování je možné aplikovat ihned po injekci a doporučuje se i během dalších 24 hodin. Nejlépe tedy 20 minut chladit po každých 2-3 hodinách. Důležité je, aby chladicí prvek nebyl aplikován přímo na kůži, ale byl zabalen do látky.

Které léky mohu použít pro úlevu od bolesti?

Pokud bolest přetrvává i přes ošetření ledem po 24 hodinách, můžete mazat postižené místo analgetiky pro vnější použití (krémy Diclofenac® nebo Ibuprofen®). Musí být zamezeno užití analgetik perorálně (tabletková forma přípravku Diclofenac®, Iboprofen® a především léky obsahující kortizon). Perorální užívání analgetik by mělo za následek systémový účinek; to by nepříznivě ovlivnilo krevní destičky a tím nepříznivě ovlivňovalo pozitivní účinky přípravku CellularMatrix. Použití paracetamolu je jedinou možnou orální farmakoterapií pro úlevu od bolesti (nemá žádný účinek na destičky). Prosíme, abyste vždy informovali svého lékaře.

Jaký je celý postup?

Injekce CellularMatrix se aplikuje ambulantně. Regen Lab CellularMatrix je autologní léčba, což znamená, že se používá pouze vlastní krev pacienta a odděluje léčebné složky od prozánětlivých složek. Použito je 6 ml krve podobně jako u krevního testu. To je odstředěno v účelově navržené trubici Regen Lab Cellular Matrix, která odděluje A-PRP® od červených krvinek a jiných nežádoucích složek. Léčebná tekutina, plazma bohatá na destičky, nebo také nazývaná A-PRP®, je spojena s kyselinou hyaluronovou, která je také přítomna v trubici. Výsledný kombinovaný produkt CellularMatrix se pak vstřikuje do léčeného kloubu. V závislosti na stavu pacienta může být vyžadována řada 1-3 injekcí každé dva měsíce.

Pro které zranění je vhodná CellularMatrix?

Toto ošetření je vhodné pro všechny klouby s opotřebením kloubů (artróza), například:
• Osteoartritida v kolenním kloubu, takzvaná "gonartróza"
• Osteoartritida v kyčelním kloubu, takzvaná "koxartróza"
• Osteoartritida v rameni, takzvaná "osteoartróza"
• Artritida v loktech, tzv. "Kubiální osteoartróza"
• Osteoartróza v obratlů, tzv. Syndrom fasety
• Osteoartritida v mezikostálním kloubu "ISG artróza"
• Artritida v čelisti, tzv. "Temporomandibulární kloubní artróza"

RegenLab.PNG
Všechna videa